Obsługa klienta
FAQ – Pytania i odpowiedzi
Jak i kiedy wykonywana jest dostawa?
Wszystkie towary będące na stanie są wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Dostawa jest w pełni ubezpieczony i wykonana przez kuriera lub samochód opancerzony, w zależności od adresu dostawy i wartości przedmiotu.
Jakie opcje płatności oferujecie?
Obecnie oferujemy niniejsze sposoby płatności:
  • Przelewy24
  • Visa i MasterCard
  • Diners Club i American Express
  • Przelew bankowy

Czytaj więcej na temat naszych sposobów płatności.
Co się stanie, jeśli chcę zwrócić zegarek?
Oferujemy zwrot towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Ciebie towaru. Zwrot pieniędzy dokonywany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Zwrot nie jest możliwy w przypadku uszkodzenia jakichkolwiek pieczęci.
Co powinienem zrobić w przypadku, gdy zegarek nie działa w chwili gdy go otrzymam?
Oferujemy 6 miesięcy gwarancji sprzedawcy na wszystkie zegarki nieobjęte dotychczas oficjalną gwarancją producenta.
Zawsze sprawdzamy funkcjonalność, stan i autentyczność oraz czyścimy wszystkie zegarki.
O ile to możliwe, sprawdzamy również historię produktu w rejestrze producenta.
Z kim mam się skontaktować w sprawie oferty marketingowej?
Dla wszystkich związanych z marketingu zapytañ, skontaktuj się z działem marketingu poprzez link: www.scanluxgroup.com.